~Video Iftar Di Puncak Broga~

Posted: Wednesday, August 8, 2012 by Silence Shooter in Labels: , , , , , , , , , , , ,
2



Buat julung kalinya,majlis berbuka puasa (IFTAR) telah diadakan di puncak 2 Bukit Broga pada 4 Ogos 2012 yang lalu. Seramai 24 orang ahli penggiat rekreasi luar dan pendaki gunung dari pelbagai persatuan/kelab 'outdoor' di Malaysia seperti Kelab Orang Gunung Kuala Lumpur (OGKL), Outerrange Adventure(ORA), Budak Cap Ayam(BCA), Malaysia Airlines Backpackers Team, Hikmah Adventure Team(HAT), Latepackers dan sebagainya telah menghadiri majlis ini yang dijalankan dalam suasana yang harmoni dan meriah.

Disini aku sertakan rakaman ketika event Iftar di Puncak Broga pada 4 Ogos 2012. Terima kasih buat saudara Faizal Samat FBK diatas susah payah dan usaha beliau merakamkan detik ketika event berlangsung. Siap ada logo astro oasis lg. Jangan tanya aku kat mana. Warna kulit aku tak mengizinkan aku untuk muncul sebagai watak utama dlm video ni. hahaha~

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

2 comments:

  1. Warna kulit aku tak mengizinkan aku untuk muncul sebagai watak utama dlm video ni. hahaha~ amboi statement :P muahahaa~ seronoknye makan dlm glap!

  1. gelap apa nya? dlm bedio ja gelap..reality cerah woo..siap ada spotlight besaq hat langit nun..hahahaha~

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...