~SaLaM KeNaL~

Posted: Thursday, April 8, 2010 by Silence Shooter in Labels: ,
2

Ok..

Memandangkan ni merupakan 1st post aku dlm public blog ni..
ingin rasanyer aku mengenalkan diri aku yg serba kekurangan ni..
MySpace

Nama aku ASRUL@AZRUL..
korg leh panggil aku Jack @ Jakall..
knp jauh sgt menyimpang nick dan nama btol aku?
err..sbb nama Jack @ Jakall tu nama yg aku dpt dlm Paintball Field..
senang ckp..nama tu org bg kat aku la masa aku mula2 menceburkan diri dlm bidang sukan lasak paintball ni..
so start dari ari tu sampai la membawak ke hari ni..
nick name tu lekat ngan aku..
MySpace

Berasal dari Johor Bahru tp skang ni aku menetap di Kuala Lumpur..
nak wat camner..
da rezeki aku kat sini..
but family aku still kat JB..
umo?
rasie..keh keh keh~
saper yg kenal aku tu tau la umo aku baper..
MySpace
err..okeh...ni korg nak kena tau..
jgn skali2 ajak aku tgk bola ker atau maen bola ker..
sbbnyer aku TAK MINAT..MySpace
aku lebih gemar sukan2 Xtreme cam paintball ker..
atau mendaki ker..
tu mmg peberet aku..
MySpace

lain2?
hurmm..let say..
aku ni simple orgnyer..
gi bandar pakai suar pendek ngan slipar pn jadik..
makan kat gerai2 tepi jalan pn tarak hal..
asalkan bersih..
tak cerewet..
Open Minded person..
can be a Good Listener..
tak memilih kawan..
aku leh kawan ngan saper jer..
asalkan org tu bukan backstabber..
coz aku cukup2 pantang ngan backstabber..MySpace
almaklum la..pengalaman mengajar..
tak perlu la aku citerkan..
coz nnt kang bukak aib org lak..
tak baik owh..
hurmm..aper lg eh?
tu jer kot..
kalo korg nak tau aper2 lg pasal aku..
sila tanya aku senirik yer..
tak kira la melalui medium aper pn samada YM ker Email ker..
MySpace

Ni la aku..tak ensem kan? :p


Sbnrnyer aku ada blog lain..
tp disebabkan blog tu PRIVATE..
so takde org pn yg tau pasal blog tu..
Sbb aper private?
pasal dlm tu kira cam diari aku..
aku luahkan semua ketidakpuasan hati & kesedihan aku dlm blog tu..
( tu pn da lama tak apdet )
MySpace

Idea nak wat public blog ni dtgnyer dari..
errr..dari saper aaa?
hah~!! disebabkan aku berfikir dah sampai masanya aku berkongsi pemikiran & ideology serta pandangan + ntahaperapertah ngan spisis2 manusia lain..
kira takde la citer2 private lg..
dan lg 1~!!
aku pernah ckp ngan dak Aisumi Chan Kawa'i yg aku nak wat satu public blog..
so terhasil lah Journey Through The Decade..
hohoho~
MySpace

Aku rasa da banyak sgt aku celoteh pasal diri aku ni..
nak stop dulu kat sini dulu la..
lgpn aku nak ngedit layout blog ni + wat monthly report *bulan lepas punya*
kalo tak..mati aku kena bambu ngan bos..

last but not least..
AL-FATIHAH buat Ayahanda tersayang ALLAHYARHAM MUSA BIN KAMIN (1957-2010) yg telah meninggalkan kami sekeluarga pada 30 March 2010..
Moga ayah bersemadi dengan tenang di sana..
Dan semoga roh mu ditempatkan di kalangan org yg soleh..

"Ayah..
although i never listen to your advice..

but thanx to u that i'm here..

without u, i never be able to stand on my own..

ayah..i'm proud to be your son..

rest in peace and wait for us to come..

we love u ayah..

Al-Fatihah~"




Gambar terakhir arwah ayah bersama keluarga kami..
We really miss u ayah..

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

2 comments:

  1. nuyuljana says:

    februari ada sampai 30 ke bang?

    30 mac la..

    salam takziah bt keluarga.

    moga cekal di hari mendatang!

    amin.

  1. ehhh..
    skali silap daa..
    wakakakakakaka~!!
    adoiii~
    nampak jer..
    hampehh~

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...