~CyBeRJaYa PaInTBaLL ChAmPioNsHiP LeaGue PaRT DeuX~

Posted: Wednesday, July 14, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , , , , , , , ,
12


Huarghhhhhhhhhhhh~!!!!
Weekend yg sgt penat tp enjoy giler babas punya..gua dijemput skali lg oleh Rainforest 7 Tigers utk menyertai CPCL 3rd leg..kali ni ada 3 guest player selain gua..Shahril dari Dark Angel dan 2 player lg dari team haper tah..Lawrence and Kevin..Kudos to them~!!!



1st day..
Paiseh btol gua rasa. tak pernah2 gua gi training or tourney bleh lupa bawak jersey ngan pants.  Tetiba kali ni mende yg penting tu leh tertinggal kat umah. Da la gua tdo umah abg Sam mlm tu. Mcm dekat la plak Setapak ngan Bukit Jalil. Kalo sebelah jer kompom gua lari jap gi amek. Yg makin paiseh nyer, gua tak pasan langsung jersey ngan pants tertinggal. Padahal b4 lelapkan mata tu gua da bukak beg nak bersihkan facemask dan service marker. Sakit nyer ati tuhan jer tau. Nasib baik abg sam ada paintball pants ngan jersey lebih. Bleh la gua pnjam jap walhal hakikatnyer gua mmg tak baper selesa pakai barang org ni.

gua ngan takleh tdo nyer mlm tu bertolak ngan abg sam *org tua ni pn tak tdo gak* ke Cyberjaya Sports Arena. sampai2 tros setup marker and everything. Time2 ni la Smartpart ION *marker yg gua pakai dari jenama smartpart model ION* wat problem. Loader Vlocity takleh masuk kat feedneck ION sampaikan gua terpaksa carik black tape utk ketatkan loader tu. Tu pn da setengah nyawa dok kasik ketat. Kalo tak, sampai ke sudah gua takleh masukkan loader tu. After chrono speed dan isik gas, gua diperkenalkan dengan Lawrence, Kevin dan Shahril. Dsebabkan pengalaman dlm ISSC *rujuk entry ISSC*, so gua tak expect byk sgt from guest player. 

Perbezaan gua ngan guest player lain ialah, gua da biasa maen dgn Rainforest. so dari segi communication mmg takde masalah. Tp guest player yg 3 org ni baru 1st time men ngan Rainforest. Sbb tu gua tak letak hope tinggi sgt. Tp gua silap. They are the best guest player i've ever met. Tak perlu tunggu lama utk serasi. Maybe ditakdirkan yg dorg ni ada chemistry ngan Rainforest. Cth Lawrence. Cukup hebat jadik backup gua. Opponent pn tak berani nak kuar biler dier dah lock. Sampaikan gua bleh joget crawl sampai ke 50 yard ngan selamba jer. Muahahahahahaha~!!

1st round..
Rainforest managed to win 4 games from overall 10 games and that make us in 7th places and qualify for the quarterfinal.

Yang malangnyer masa 1st round tu gua kena tembak kat kepala 3 kali dan kat tekak skali. perghhh..perit beb. Berpinau jugak kepala. Seb baik ada panadol actifast. lega la sket kepala hotak gua ni. tang kena tekak tu, la ni sore gua da mcm paparock da. muahahahahahahaha~!! Tak guna punya opponent. Kot la nak tembak, bg la tempat lain. Ni kat kepala ngan tekak jugak lu bedal. 

Hari tu gua rasa mcm teruk sgt. Bukan teruk aper. Teruk sbb mcm2 jadik. Dari hal jersey ngan pants gua tertinggal kat umah membawak kepada jahanam nyer but yg gua pakai. Tak pernah gua men paintball pakai but sampai but tu rabak tak hengat. Mmg takleh nak diselamatkan lagi la. dari ujung jari sampai ke blakang tumit abes rabak. Gua pn tatau mcm mana leh rabak. Padahal baru 2 tournament gua pakai but tu. Dan utk kali pertamanya dlm sejarah idop gua men paintball, gua masuk padang pakai stokin jer. Giler horror. Buatnyer kena tembak kat jari kaki tu, kompom meraung la gua dlm padang. Tp semangat kesukanan nyer pasal, ngan takde kasut tu pn gua leh menangkan game. Siap berlari amek flag masa last game. Hakhakhak~

Quarterfinal round (2nd day)..
Rainforest's 1st game in quarterfinal round againts Xtioneer, rank in division 1. Although we lost, but at least we gave 'em a fight. We manage to take down 4 of their players.

Kali ni gua pakai pants sendirik. Sempat gak la gua balik umah after 1st day event tu utk amek jersey, pants ngan bandana gua. Cuma kali ni walaupun gua bawak jersey gua sendirik, Tp gua tetap nak pakai jersey Rainforest. Ntah la, rasa mcm seronok bila sama jersey ngan teammate lain. Oh yer, gua pakai but ok?? but yg rabak semalam tu sbnrnyer abg sam yg bg gua b4 ISSC. Dier tak muat sbb kaki comel sgt. Wahahahahaha~!! Quarterfinal tu gua pakai but gua senirik. But kesayangan kaler Gold/Black. Walaupun kalah kat pertarungan kalah mati ngan team Xtioneer. Tp rainforest kalah secara terhormat. Xde la jadik lauk bodo2 jer. Sekurang2 nyer ada fight jugak. Tp dorg pakai player import. Mat saleh sesat mana tah dorg kutip jadik player dorg. Cesss~

Walaupun tak berjaya sampai ke final. Tp gua selaku player jemputan utk Rainforest 7 Tigers berbangga sbb kami dah memberikan yg terbaik dlm setiap game. Walaupun game kitorg da abes tengahari, gua ngan teammate lain ttp stay menunggu final game. Xtioneer VS Flankerz *ni team nemesis legion ni..gatal2 gi tuko nama jadik Flankers. Tau la korang terer..hahaha* Mmg happening la scene kat sana. Dgn yg sambut besday kena tangkap pastu kena simbah ngan air pallet. Yg best nyer mana yg bkn besday pn kena especially Mr Organizer, Andrew Loh *siyes hebat mamat ni. tepi longkang yg kecik tu pn dier leh slide nak larikan diri nyer pasal* Tp tang kesiannyer bila Sifu Photographer, Mr Desmond Foo dicurahkan ais. Bangangnyer org yg curahkan tu, dier leh tak pecahkan ketul ais yg beso giler dlm cooler tu. Tak pasal2 Desmond injured tros.  Mcm Titanic kena hit ngan Iceberg. Sorry dez, feel sorry for what happen bro. Hope u are getting better by now. Speedy recovery bro.

Anyway, CONGRATS to da winner.
and KUDOS to all player..

CPCL Result 3rd Leg :-

Open Division -

1. Flankerz
2. Xtioneer
3. Raz Legion
4. South Coast Enigma
5. Kai Fan Killers
6. CMX
7. Rainforest 7 Tigers
8. Urban X

Dibawah ni gua letak sket gamba masa tourney ari tu..
kalo nak tgk full album sila tgk kat facebook gua.

Ideologi Sempit - Eksperiment pertama. Gua cuba ubah bentuk penulisan gua. Before this takde perenggan..ikot suka jer..la ni nampak mcm tersusun sket. KEPALA GUA BENJOL OKE???

DAY 1

before the game.

Lepak2 sblom masuk padang

Bruce lee ni masa org tgh sedap berborak dier leh bantai tdo..hampeh btol

take a pix with team Exit Wound from SG. They made it to quarterfinals but didn't want to go. Nice game with u guys~!!

DAY 2
With rainforest technical crew, Mr Sham

With South Coast Enigma waiting for the finals

Mr Atan from Raz Legion. Johorean beb~!!

Rainforest with Mr Kamsoon from Raz Legion


Chalos~!!
Assalamualaikum

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

12 comments:

  1. MICHELLE says:

    Macam seronok jer! regret la tak pergi
    huarghhhhhhhhhhh!!!!
    $(#@*%$&%^#$%*&^$&*^%*&#u^$&%&$#% (Marah Boss)

  1. Michelle - warghahahahahahahahahahaha~!!!!!!

  1. yezza bro..
    mmg sgt enjoy la..
    huhuhu~

  1. lu amik gbr bajek emsem je. LALALALA. peh cite lu gempak. gua suka baca. tp sayang, gua tak paham dengan setiap pekataan pasal game tu. KAHKAH

  1. ape kelas nak bajet ensem?
    da mmg gua ensem..
    lu jeles ker aper?
    wakakakakakakak~!!

    tak paham blajo la dol..
    takkan tu pn nak ajo..
    mongok tol la glog ni..

  1. along..
    nextime kalo ade tourney, org nak polow tau..
    nak nengok kehebatan kamu..hhehehe

  1. ahahaha..
    manader hebat :p
    biasa2 jer..
    bleh2..

  1. Unknown says:

    saya dark knights la brader....bukan dark angels....haha....dark angels team yg kalah ngan kita tu haha

  1. ehh..
    ahahahha..
    silap la bro..
    sori2..
    ahahahahahahahha~!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...