~Akasia - Adamaya~

Posted: Thursday, April 8, 2010 by Silence Shooter in Labels: ,
4


Hape kena ngan aku pn aku tatau..
selama ni aku tak mcm ni..
nak ajak layan citer melayu?
fuhh..jgn harap ler..
rasa cam takde pekdah giler dok dpn tv semata2 nak layan citer melayu neh..
MySpace

Tp minggu ni aku jadik lain..
aku jadik kemaruk lak bila 1st time tgk citer ADAMAYA..MySpace
citer baru dlm slot akasia menggantikan citer Na-O-Mei..
ari ni aku kelam kabut balik umah dari opis semata2 nak layan citer neh..
tp pelik gak..
smlm aku balik awal sket dari ari ni..
tp citer ni dah start..
ari ni aku kuar lambat dari opis..
and for sure la aku sampai umah lambat..
aku igtkan da start..
laaa..blom plak..
start pkol baper sbnrnyer neh?
fenin2...
MySpace

Aper pn..citer dier mmg best..
diadaptasi dari filem I'm Not Single lakonan Farid Kamil dan Lisa Surihani..
Heroin still yg sama..
tp hero dier da lain daa..
dah tuka jadik Syed Hussein *ntah btol ker tak aku eja neh*

Adamaya mengisahkan Adam berkerja di syarikat Majalah Hiburan sebagai pekerja sambilan. Satu hari, Adam dan rakannya keluar pergi makan, ketika itu Maya dan Dani tengah date, keluar pergi makan juga.
Selesai jer, Adam dan rakan makan, Adam ternampak Maya duduk atas kereta mini cpper dia. Marah gilalah Adam kat Maya. Tapi Dani ada, jadi Dani la control Maya.
Manakala Ayah dan Mak Maya nak pergi ke Africa selama 5 tahun, jadi diorang nak cari sesorang yang dapat membantu menjaga Maya ketika mereka tiada dirumah
Di sebelah pihak pula, pihak Adam, Ayah dan mak Adam minta Adam berkerja di syarikat milik keluarga, tetapi Adam tidak berminat, sebaliknya Adam berminat nak jadi photograph.

Gitu lah citer dier lebey kurang..
kalo korg nak tau camner ending dier..
pg la tgk senirik..

Oh yer..lupa lak..
Lagu soundtrack drama ni pn best gak..
lagu yg bertajuk Yang Terindah nyanyian Dakmie..
layan gak lagu ni..
slow jer..feeling wehh..

P/S : Sinopsis kat atas tu bukan aku tulis..
tu aku cilok dari website mana tah..
tp sinopsis jer ok..lain2 aku wat senirik..
MySpace

Click Button To Download The Song

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

4 comments:

  1. wah wahhh.. org sndri tak tgk citer tu.. sbb balik keje slalunye dah dekat2 kul 7.. memang xsempat.. kalo naomei dulu kul 6.30.. yg baru nih pun 6.30 jugak la kot..

  1. yer kot..
    rasanya la..
    tp citer adamaya ni best owhh..
    kalo sue tak sempat tgk kat tv..
    gi la tgk kat website tv3..
    siyes kelaka..

  1. anys-ann. says:

    ohhhhhhhhhhhhhh i loikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 <3 !

  1. wahahahahhaa~!!
    comment sket nyer panjang..
    3 patah perkataan jer..
    wakakakakaka~!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...