~KiSaH kLaSiK~

Posted: Monday, April 19, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , , , ,
2



Sebelum aku memulakan bicara entry ni..
Ingin aku meminta kepada semua supaya menyedekahkan Al-Fatihah untuk arwah Achik Spin atau nama sebenar beliau Abdillah Murad Md Shari yg telah meninggal dunia pada 17 April 2010 disebabkan kemalangan yg berlaku di lebuhraya kesas..
Walaupun aku tak meminati artis2 Malaysia..
dan aku mmg tak kenal langsung arwah dan beliau jugak mmg kompom2 tak kenal aku..
tp aku rasa menyedekahkan Al-fatihah tu adalah tanggungjawab seorg Muslim kepada saudara seagamanya..
Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg soleh..
aminn~ MySpace

OK..back to da main entry..MySpace
sorry coz seminggu takde entry baru..
aku btol2 bz kat opis..MySpace
sampaikan nak breakfast pn tak sempat..
*especially bila macik nasik lemak tu tak bukak kedai seminggu, tiap2 pagi kebuloq..adehh*MySpace
so la ni..aku decide nak buat entry panjang nak mampos..sumer skali aku sumbat..
kalo tak nak baca jgn baca okeh?
MySpace
la ni macik nasik lemak tu da bukak balik bisnes dier..MySpace
so mcm biasa tiap2 pagi aku jadik pelanggan setia dier dgn beli 2 bungkus nasik lemak..
walaupun sbnrnyer sebungkus tu nasik dier da byk pn..
tp pada saper yg kenal aku..
aku mmg kuat makan walaupun badan kurus kering..
so sebungkus tu tak cukup bg aku..MySpace
nak tak nak kena beli 2 bungkus..
aku pn pelik kenapa aku asik lapar jer..
agaknyer dlm perot aku ni ada black hole kot..
makan byk2 but then sumer makanan ilang mcm tu jer..
xtau pegi mana..MySpace
ahaks~

Mcm yg aku ckpkan dlm entry sebelom ni..
sebenarnya byk yg aku nak sharekan ngan korg..
but then disebabkan kesibukan bekerja..MySpace
aku tak sempat langsung nak bikin entry2 baru..
but now bila aku da free..
idea2 tu sumer hilang camtu jer..
terasa mcm hampas beb..MySpace
lg satu kadang2 tu bila nak mula menaip..
byk plak idea..
but then bila aku start typing..
idea2 tu sumer hilang bak kepulan asap rokok..*Puff*
terasa cam hampeh skali waktu tu..MySpace
so smlm cik sue ada bg aku idea..
dier kata slalunyer kalo ada idea, catatkan dulu draft2..
then bila da free baru completekan..
satu idea yg menarik yg blh menolong aku supaya tak lupa ape yg aku nak catatkan..
thanx sue~!! :p

MySpace


Last weekend, aktiviti aku tersangat la full..
tp sgt2 la best..MySpace
at least aku bleh lupakan masalah dan tekanan yg aku hadapi dlm idop aku neh..MySpace
Sabtu pagi aku da ader training paintball..
walaupun hakikatnyer training tu just petang jer..*tu pn sekejap nak mampos*..MySpace
dan b4 that diadakan team meeting..
tp aku sgt2 berpuas ati coz aku dpt luahkan semua yg tersumbat dlm benak aku pasal masa depan team ni..
dan skarang ni aku rasa team LYCANZ FURY ni lebih organize, lebih teratur kalo dlm bahasa melayunya..
InsyaAllah kalo semuanya bg 100% komitmen..aku yakin team ni boleh pergi jauh..
dan aku harapkan team ni merupakan team terakhir aku sepanjang penglibatan aku dlm dunia sukan paintball ni..MySpace
huhuhuhu~


Dan seterusnya~!!
Hari ahad plak aktiviti hiking bersama cik sue, kawan cik sue yg bernama fana *katanya ex student lagenda college..but truly said aku tak pernah nampak dier..ahahaha~* dan jugak inchik arie..MySpace
lokasi hiking di FRIM..*ok..aku lupa ape long form utk perkataan tu..adehh*
dah lama tak hiking..kirakan ni aktiviti mengeluarkan peluh dan menyihatkan kaki jugak la..MySpace
tp ada org tu balik2 hiking da jadik mcm org tua..
pangkal peha sakit katanyer..
jalan pun gegel2 jer...MySpace
wargahahahahahahahahahahaha~!!!!

but truly said..
mmg agak penat la aktiviti ni..MySpace
almaklum la..aku pn da lama tak hiking dan mendaki ni..
teringin sangat nak mendaki gunung mcm dulu..MySpace
tp disebabkan kekangan masa yg tak baper nak mengizinkan + komitmen aku pada kerja dan jugak sukan paintball membuatkan aku terpaksa 'Pencen Sementara' dlm aktiviti mountain climbing ni..
lgpun idop aku kat kL ni dikelilingi oleh org2 yg tak minat dgn aktiviti sebegini..
tu lg salah satu sbb yg membuatkan niat aku utk mendaki tu terencat..MySpace
hasil dari hiking ahad lepas..
balik2 rumah, tak sampai 5 minit aku landing kat sofa..tros terlelap..
baekkkk punya terlelap sampai aku tak sedar ape yg jadik kat sekeliling aku..MySpace
bangun2 dgn perot yg mendendangkan konsert double trouble 3 *wings & search baru nak konsert double trouble 2 tp aku da advance yg ke 3..ahahahah~*MySpace
nasib baek la budak umah aku nak kuar beli makan..
so aku order tapaukan nasik jer la..
nak kuar skali mmg da malas daa..
penat tak ilang lagik tu..
MySpace
Minggu depan gaji da masuk..
bayar duit moto, sewa rumah, bayar umah yg aku beli kat JB dan bagi mak aku sket duit..MySpace
Alhamdulillah setakat ni aku tak pernah putus duit walaupun byk duit aku digunakan utk bayar untuk itu ini..
but still aku ada duit makan + cost training dan tournament paintball + sikit simpanan..MySpace
umo da tua weyy..kalo dari skang tak reti nak menyimpan..
jawabnyer aku kawen umo 50 ler..MySpace
Dlm kapla otak aku ni dok pk mcm mana nak realisasikan projek aku tu..
nak tak nak kena gak carik funder..MySpace
aku nak kena siapkan paperwork dulu ape2 pn..
InsyaAllah kalo project tu menjadik..
aku banjer sumer yg jadik follower aku dlm blog ni..
huahuahuahua~!!!
MySpace
ok laa..
aku rasa aku nak kena sambung pada entry yg lain la..
bak kata chekgu aku masa skola dulu..
MASA DA TIME..
wargahahahahahahahah~!!!
time ngan masa tu tak sama ker?
aper pn aku kena balik gak..
sbb aku xnak miss citer adamaya..
oh2..best wooo~MySpace
satu2 nyer citer melayu yg jadik peberet aku..
suka btol aku tgk adam ngan maya bergado..
cam chumel giler..
wakakakakakakakaka~!!
ehh..makin panjang lak aku taip..
ok la..need to chow la..
tetttt~

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

2 comments:

  1. ahahaaa.. sempat jugak masuk nama org yer?? :P gigillll~ kah kah kahh.. ape2 pun aktiviti weekend ritu sangat la best!! next time kite wat aktiviti lain plak.. panjang entry kali nih.. dan saya berjaya baca smpai habiss.. keep up gud workk..

  1. lol..
    ni peram nyer idea la ni..
    tu pasal skali tulis BOOOMMM..
    panjang giler..
    *padahal takde la byk sgt citer*..
    wakakakakakaka~!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...