~MiNi GaTh Of sRk LaRKiN 2~

Posted: Monday, April 12, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , ,
2


Sbnrnyer ada byk mende yg aku nak kongsi dlm  ni..
tp disebabkan topik2 tu takde kaitan antara satu sama lain..
so aku akan asingkan dlm entry lain..
nnt takde la semak pala otak dok baca entry yg panjang2..
MySpace

What a great weekend~!!!MySpace
tu jer yg mampu aku katakan..
berbaloi aku berpenat lelah balik JB..
walaupun niat asal utk tgk keadaan mak aku..
tp alang2 da balik JB tu aku join skali la mini gath ni..
thanx to those who join this mini gath..MySpace
pada yg merancang iaitu enchik ejan a.k.a mr kepit..MySpace
Thank u so much..MySpace
pada yg pertama kali hadir mini gath skolah rendah -inchik faiz & isteri-..MySpace
terima kasih dtg walaupun bini ko sarat mengandung..*yela..da ko jer ahli yg hadir yg dah pun berumahtangga..*MySpace
Terima kasih kerana memeriahkan majlis..MySpace
hohoho~

perlu ker aku ucapkan timer kasey kat brader live band tu?
nyanyi tahaperhapertah..
1-2 lagu dier jer yg aku rasa leh dikategorikan sebagai menyanyi..
lain2 tu aku rasa cam merepek jer..MySpace
takat gentel gitar..bunyik pn cam budak baru blaja men gitar..
tp..bleh la :p kira dikatakan penyeri jugak la ek..
walaupun hakikatnyer live band kat station 1 cafe lg best..
wakakakakakakaka~!!

oh yer...lupa nak bgtau..
mini gath ni diadakan di restoran Benafee..
hape kejadah daa nama dier..
tp takper..yg pentingnyer...
juadah mlm tu disponsor oleh cik nisha..
tengkiu2...ngee~MySpace
mcm2 gak ler yg diborakkan..
termasuk la dok ngutuk si kerinting yg bz manjang..
aku rasa mamat ni sok2 bila da tua mati pn dlm keadaan bz keja..MySpace
wakakkakakakakaak~!!!

After lepak2 mkn2..
dorg cadang nak gi karok2..
aku pn setuju jer la..MySpace
but b4 that aku ngan nisha nak tunjuk muka sat kat mini gath skolah menengah..
so menuju lah kitorg ke Damai Seafood Village dgn dreber kami inchik ejan..
mcm harammm..rupa2 nyer restoran tu kat ulu utan mana tah..
jalan sket punya terok..MySpace
tp disebabkan da berjanji..aku tros gak pegi..
dak2 lain da ke DIVA dulu sbb dorg nak book bilik..
alaa..gi tunjuk muka pn tak lama..
aku sampai2 jer tgk setengah dari yg hadir da pn balik..
so aku borak2 ler ngan member2 yg ada lg yg sememangnyer tak reti2 nak balik..ahahaha~
15 minit jer dok borak nisha da msg aku ajak blah..
MySpace
sampai2 kat DIVA tros karok cam org giler..
tp time tu best la plak..
leh ada live band kat situ..*yg pastinyer beratos kali lebih best dari live band kat restoran Benafee tu..MySpace
for this karok2 session, thanks a lot to inchik ajis a.k.a tokey cc a.k.a TMJ for the sponsor~!!! tengkiu2 MySpace
huhuhu~
after karok, aku, misha ngan ejan gerak ke stulang sbb Khairi a.k.a Bulu nak jumpa aku..*lihat entry sblom ni*..
lepak punya lepak..kesian la plak aku kat si nisha yg da tertdo dlm keter..MySpace
so aku soh ejan antar nisha balik..
dier pn balik skali la tu..
maka melepak la aku ngan bulu & paul..
tatau la balik kol baper..MySpace
yg aku tau celik2 mata aku da sampai dpn umah..
ahaks~

antara gamba2 yg sempat dirakamkan..*enjoyyy~MySpace

berposing sblom blah dari restoran Benafee :p

Version Black & White..

Kami yg sporting..

astaga...ejan2..ape nak jadik ngan ko ni? wakakakaa~!!

'B' for Baik..agagagaga~

ada byk lg gamba2..
kalo nak tgk sila la view sendirik di facebook profile aku..chalos~
MySpace
P/S: credit for pics goes to Faiz~

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

2 comments:

  1. nuyuljana says:

    efek gambar sentuhan faiz memang mantap.

    banafe ye bang. bukan benafee.

    ;p

  1. tak kira la tu..
    bunyik lebey kurang jer..
    wakakakaka~!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...