~KeNaNgaN kLaSiK uTk TaTaPaN~

Posted: Sunday, June 6, 2010 by Silence Shooter in Labels: , ,
4


Saat ini semua nya kabur..
mengganggu fikiran di kala semua sedang lena dibuai mimpi..
kenangan lalu..bertalu-talu menerjah ke ruang otak..
hingga tanpa sedar..setitik demi setitik air jernih jatuh dari kelopak mata..

Ternyata aku tidak sekuat dulu..
Ternyata aku tidak setabah yg disangka..
Tidak sekali aku menyalahkan takdir..
Mungkin tika itu kekhilafan & kenaifan membuatkan aku bertindak di luar batas..
Tp aku juga manusia biasa..
Yang tak pernah lari dari kesilapan..
Yang punya tahap kesabaran..

Terima kasih atas segala memori..
yang wujud sama ada disedari ataupun tidak..
akan aku semat segalanya..
terukir kemas di dalam lubuk hati yang paling dlm..
akan aku hargai setiap detik itu..
kerana..itu lah kenangan terindah kita..

***************************************************

Catitan ni gua tujukan buat seseorang yg tag gua video Nota Cinta di atas..
terima kasih buat segalanya..

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

4 comments:

  1. jiwang rupenye ko ni kan.. muahahaa

  1. bukan jiwang bai..
    time gua byk idea nak berpuisi..
    gua berpuisi la..
    wahahahahahahaha~!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...