~[TaG]..Mr HaPpY AwaRd FrOm MaMa iETa~

Posted: Tuesday, June 22, 2010 by Silence Shooter in Labels: , ,
8


Tetttt..2nd tag yg gua dpt..
Mr.Happy Award!!
*err..Happykah?*
Thanx to MamaIeta sbb berikan 2nd tag of the year pada gua..
*2nd tag bg gua ler..org lain tatau dah baper tag dah..*
Congrats utk diri gua senirik sbb cuba sedaya upaya hingga terpercik peluh jantan ketika cuba menjawab soklan2 yg diberikan..muahahahaha~!!
*jawab soklan exam pn tak susah camni owh*
oh yer..
sowey yer Mama Ieta coz lambat jawab tag ni..
agak bz dengan tugasan seharian sebagai seorang tea lady..
*WADAFAKKK~!!!!?*
ahahahaha..ok gua tipu..tp tang bz tu btol la..

orait..tanpa melengahkan masa lg..
ini dier jawapan gua..
sila la baca dengan sepenuh perhatian yer..
kalo leh sebutir2 eja..
ahahahahahha~!!

1. Adakah anda happy sekarang?
errr..happy? apekah? urmm..nak kata happy sgt tu takde la..biasa2 jer..for the moment..tatau la pasni kan..ahaks~

2. Kenapa anda happy?
opkos bersebab..kalo happy tanpa sebab tu dah giler namanyer..errr..sebabnyer? yezza..ngah happy + teruja jawab soklan tag ni..berpeluh2 dok jawab walhal suhu bilik ni sejuk gilos..ahahaha~

3. Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
aaa..hang out ngan kawan2 gua..pastu wat mende yg kitorg suka..cam berlumba secara berjemaah kat arcade..alaa..mesin game yg masuk token tu..ape lg ek? gi vacation kat pulau reramai..men paintball..gi climb memaner gunung..senang kata..ape yg gua suka buat means mende tu la yg wat kan gua appy..hohoho~

4. Pernahkah anda menerima tag?
uihhh..xpernah..ni kali kedua..ahahahahaha~

5. Apakah warna kegemaran anda?
Hitam *well..itam tu emas..itam tu menawan..ahahahaha~ i loikeeee~*

6.  Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.
aisehh..saper seh? gua nak tag sorg tu..smlm dier kata nak wat blog..tp probnyer dier lom wat lg..kalo da wat sure dier org pertama gua tag..ahahahahaha~ err..camni  la..gua tag org yg nak wat tag ni..bleh tak? ahahahahaha~!!

7. tuliskan sesuatu mengenai orang yang anda tag. panjang berjela pon takper.
nak tulis pebendenyer? gua tag org yg gua tatau saper nak tag..so camner nak wat detail? yang pastinyer gua tag org yg follow gua lah..dlm erti kata lain..gua adalah follower kepada org yg follow gua..so reason knp gua tag adalah sbb gua suka blog dorg..tp dlm masa yg sama dorg2 ni lah mangsa2 tag gua..err..ape gua ckp ni? ehh..gua da fenin..huhuhu~

8. adakah anda happy dengan apa yang ada?
kasik tambah sket!! Marker paintball DYE NT with OLED Virtue board + Dye Rotor Loader with SEED upgrade + Stako Tank with tank cover + kereta sebijik leh wat gua appy kot..ahaha..ape gua merepek ni? gua senang dgn ape yg gua ada skang ni..walaupun kengkadang tu life SAKSSS!! redha jer la..ahaks~

wokehh..abes suda gua jawab soklan2 yg mencabar IQ..
fuhhh..bleh rosak sel2 otak gua kalo jawab soklan menguji minda camni ari2..
ahahahahahahaha~!!!
ape pun pada sumer..ceria selalu..
renung2 kan dan selamat beramal..
ahahahahahaha~!!
chalos~ Assalamualaikum..

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

8 comments:

  1. ahahaha. padan muka lu kena tag.

  1. ehh glog ni..
    wey giler..
    lu kena tag ngan gua apsal tak wat??
    cesss~

  1. hahahahaha~

    sekian..hihi

  1. aik?
    org tu da bleh comment la..
    suda advance..
    tp ketawa jer..
    hampeh tol..
    ahahahahaha~!!

  1. tu namenye ketawa ngan bangganye..hahahaha~
    cepat la tagg org kat atas..
    kihkih :p

  1. tag saper?
    eley..
    mcm la dier da ader blog..
    wakakakakaka~!!

  1. eh bila lu tag gua?? lu jangan macam2.

    gua memang malas. KAHKAH

  1. lu mmg pemalas..
    dasar glog..
    gi cek kat 1st tag gua..
    ada nama lu gua tag..
    ape tunggu lg..
    buat la!!
    muahahahahaa~!!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...