~ViDeO KeNa RoGoL~

Posted: Tuesday, June 15, 2010 by Silence Shooter in Labels: , ,
15


Actually ari ni gua takde mood nak update blog & taip entry baru..
disebabkan demam + selsema yg melanda...
ikotkan mmg tensen ah..
asik srooot srooot dari semalam..
pastu kena bebel lak tu..
*kena bebel pasal tak makan ubat + tak gi jumpa doc..*
bukan per..kang kalo gua gi jumpa doc tetiba dpt MC lak..
kalo gua MC saper nak jaga dept gua kat opis ni wehh..
pastu kang gua jugak yg kena..
so jalan terbaik..gua tak amek MC..
makan panadol sudeyyyy~




Yang sebenarnya gua nak tunjuk bedio ni jer..
thanx to my team manager..
Baby Lycans A.K.A Michelle Kay..
coz da wat gua gelak cam nak mampos sorg2 dlm opis ni..
secara otomatik wat gua nyer mood jadik bersinar2..
*Pling2*

Kesian katak tu..
dipaksa melakukan oral sex oleh chimpanzee tak skolah..
saper la dok ngajo dier wat cenggini..

sedikit info pasal bedio ni..
dirakam di Honolulu Zoo pada 11 November 2004..
chimpanzee tu tangkap sekor katak dan melakukan oral sex secara paksa..
sekian~

Ideologi Sempit - Kesian giler katak tu..saper la dok ngajo chimpanzee ni..la ni haiwan pun da pandai wat mende2 ni sumer..adik2 jgn contohi sikap beruk mak yeh seko ni yer..
*gua gelak sampai jatuh kerusi..DEMMM~!!!*

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

15 comments:

  1. hahahaaa.. along nk naikkan trafic blog eyh?? aduyaii~ :P

  1. bukan la..
    ni smlm nyer pasal la ni..
    dok gelak giler kuat kat opis ni masa tgk bedio ni..
    dari demam tros batuk2 sampai la ni tgk beruk seko tu..
    ahahahahaha~!!

  1. MICHELLE says:

    Pity that poor frog LOL
    Force to do so hahahahahahahaha
    It wasn't just one camera who caught it hahahahaha
    must be the zookeeper who taught the chimp
    if not how can a frog be in there LOL

  1. jahat punya zoo keeper..
    giler btol..
    rasanya katak tu da keras da..
    ahahahahahaha~!!

  1. berok tu sangap la ! hahahahha

  1. gua da sihat beb..
    pas tgk beruk giler ni..
    ahahahahahaha~!!!

  1. Gila pengotor.. Astafirullahal'azim..

    So moralnya,kita sbg manusia jgn la jadi sperti binatang
    itu yg sememangya tiada akal fikiran..

    kawal iman, kawal nafsu dan kawal akal fikiran.

  1. dun blame the chimp dear..
    he's an animal..
    he knows nothing..
    blame ppl who took care of him..
    i'm sure they are the one who tough him to do that..

  1. iniAKU says:

    erkk
    putus napsu makan aku
    duk lyn sroot sroot ko tu -_-"

  1. wahahahahaha~!!!
    layan sroot2 ker layan bedio berok giler ni?
    ahahahahahhaa~!!

  1. Ema Teddy says:

    agagagaa..lawak tol...sian ngan frog tuh

  1. rasanye da keras da katak tu..
    huhuhuh~

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...