~WhaT's wRonG WiTh ToDaY??~

Posted: Saturday, June 26, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , ,
9


huarghhhhhhhh~!!!!
tensen btol pala otak gua..
elok2 nak gi solat jumaat tengahari tadik..
tetiba plak 'belalang tempur' gua buat hal..
da tak pasal gua nak kena antar bengkel..
kang kalo tak antar satu hal la plak gua nak balik keja nnt kang..
stress btol..
baru jer gua bela 'belalang tempur' gua tu..
tak sampai 4 bulan pn..
baru lak tu..bukan 2nd hand..
dah mula wat hal..sakitnyer ati gua..
seb baik la kedai tempat gua beli tu jauh..
kalo tak, mau ari ni gak gua gi mtk ganti rugi..

24hb Jun tarikh ulangtahun kelahiran gua..
*perghhhh..skema gile ayat*
1st time dlm sejarah idop gua..
ramai giler yg wish besday gua..
thanx to all especially kawan2 gua kat MukaBuku..
yg sbnrnyer gua tak pernah sambut besday dari kecik pn..
so gua tak kisah pn pasal besday2 ni..
cuma gua terkilan coz tahun ni takde wish birthday dari someone yg tak pernah miss utk wish setiap tahun..
cuba utk berfikiran positif..gua anggap dier terlupa jer..
ape pn..gua tak pernah anggap besday gua satu mende yg menyeronokkan..
no fun..no parties..just hari2 biasa yg perlu gua tempuh...
especially bila tahun2 sebelum ni..
byk perkara sedih yg jatuh pada tarikh tu..
yg pastinya 1 perkara gua takkan lupa..
gua akan ucapkan terima kasih pada bonda tersayang coz susah payah lahirkan anak dier yg degil ya amat ni..
ahahahaha~

hurmm..semenjak dua menjak ni..
sifat malas gua makin menjadik..
mcm dulu..
blog pn da jarang2 gua update..
bukan pasal takde idea..
salah satu sbbnyer..
asal ade idea and baru nak start menarikan jejari gua kat kebod..
time tu la ada keja dtg kat gua..
bila keja abes..pooffff~!!
idea tu ilang cam kepul2 asap rokok gua..
sakit ati btol..tp nak wat camner..
agaknyer masa kecik dulu gua rajin makan semut..
wokeh la..
da tiba masa gua balik umah..
dok opis lelama pn wat gua makin sejuk jer..
jari2 gua da naek keras da ni..
so chalos..
Assalamualaikum~

Ideologi Sempit - dok tgk akak2 staff kat opis gua ni men FUSBALL kat pantry..mak oii..ganas semacam..gua rasa dlm 3-4 bulan lg kompom patah kaki meja fusball tu..lg dahsyat dari org lelaki..pompan zaman skang ni sumer ganas2 ker? cuak btol gua..camni nak kawen? mau patah riuk gua kena nnt..ahahahahaha~!!

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

9 comments:

  1. hai dak itam..
    ngahahahaa..
    eleh..owg nak lanje die sempene besday.. die leh lak bantai tido..
    hampeh je kan...
    hmm..sape seseorg yang lupe wish tu?die dah wish lom? cian die..hehe

    ni nak bitau..owg nye blog same tarikh lahir ngan die tau..
    24 june 2010,lahirla sebuah blog~teratak-rimba~ngahahha

  1. yg penting gua ganas dalam lembut. lalalala~

    eh, hari tu da timbul hari tua lu, memang la lu asik lupa entry mende lu nak taip.

    lalalala~

  1. dak gemox - ahahahaha~!!
    nak kena igt slalu tu..
    born of the teratak-rimba = my birthday..
    ahahahaha~
    btw until now that 'someone' tak wish2..
    takper la..
    tu sumer memori lama..
    ehehehehe~

    eciz@glog - gua lupa sbb gua bz la giler..
    cesss~

  1. adu along nih.. umo sudah meningkat.. pelupa jadinye.. yang peting steady nmpak awet muda~ :P

  1. pelupa sbb ada mende yg dok kaco..
    ahahahaha~
    yeahh..yg penting awet muda sentiasa okek..
    hakhakhak~

  1. pompuan skang sume mkn besi.bab tu gnas2..lol

  1. erkk..
    makan besi ek??
    mesti gigi sumer luruh kan?
    hakhakhka~

  1. oit.. ko kutuk akak2 kat pantry yer... Fusbal tu just nak lepas tension lah... skang ni cam nak letak jer ko tu jadi bola, biar pening kena pukul... huhuhuhuhu

    Psssttt...nampak gayanyer, lepas nie ko dilarang masuk pantry...

    ko duduk bilik server diam2 ekkk....

  1. hahahahahahahahaha~!!!
    kantoi la plak..
    sket punya lama entry ni baru la ni pasan ker kak?
    wakakakakakakakakakakakaka~!!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...