~CPCL 2nd LeG ReSuLT~

Posted: Thursday, May 6, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , , ,
11


Yosh...
Entry kali ni gua malas nak ckp byk..
sbb mood tak baper nak ada ni..
so otak pn agak beku..
lgpun nak review ape lg tak?
kan ker gua da review pasal tourney ni kat entry yg bertajuk..

Oh yer..gua lupa nak masukkan result terkini Liga Paintball Cyberjaya..

~OPEN DIVISION~
 
1ST    WARRIOR
2ND    NEMESIS
3RD    JOHOR PIRATES
4TH    PJ PARAKEETZ

~NOVICE DIVISION~ 
 
1ST    YIN YANG
2ND    SEMARAK API A
3RD    HARDHEADED
4TH    REAPERZ

~BONUS ROUND 1-ON-1~
OPEN DIVISION 
 - NEMESIS

NOVICE DIVISION 
 - SEMARAK API A

Utk pengetahuan..
Team Dozen Mater main dlm Open Division yer..
tp..mana dier?
ahahaha..
cam gua ckp la b4 this..
nama  pun DOZEN MATER..
bunyik sama cam DOESN't MATTER kan?
mmg doesn't matter pn..
jenis tak kisah kalah ker menang..
janji puas ati..

Alkisah antara ramai2 dlm team Dozen Mater tu..
gamba gua lak paling byk termasuk dlm kamera sifu photographer paintball a.k.a Desmond Foo..
so sama2 la kita tgk ok? :p
*Credit to Dez for da pics..Thanx~!!*





 Ape kena kaki aku ni? semacam jer..adehh
 


 
Mr Sam from Rainforest Tigers

 


 


 

*So..which one is me? :p *

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

11 comments:

  1. MICHELLE says:

    LOL saja nak post sebab byk gambar u tu :P
    but his photos are NICE

  1. lol..
    already said..
    he's a sifu...
    ahahahaha~!!

  1. Nazz says:

    best tak ingat main mende alah nih..aku men dulu sampai lebam2 kaki aku pasal kene target tang tu jer.hahah

    nazzwtf.com

  1. nak try men lg tak?
    nak serious?
    kalo nak serious men paintball..
    leh contact aku personally..
    sbb skang ni team aku ngah nak recruit budak baru :p

  1. bestnyerr, bla nk merasa...MM x de r nk men serius tp suka2 blh r...apakata ko anjurkan gathering paintball, MM blh tlg ko...hahaha

  1. aaaa..
    bukan tak nak anjurkan..
    tp ye la kan..
    kat dlm GB tu aku bukannyer tergolong dlm kategori popular..
    lain ler kalo suruh ben ashaari ker..
    opkos ramai yg nak join..
    ahahahahahahaha~!!

  1. nak main jugakkkkkkkkkkkkkkkkkk !

  1. Roxy zai says:

    pernah main dgn family duluuuuuu..tp juz for uka2..now rasa nak main lagi^_^

  1. miss lolly kat mana?
    kalo kat area selangor bleh la join kalo sy gi training..

    Roxy - jum2 :p

  1. kamu yang pakai seluar tuh kan?

  1. lol..
    ada yg tak pakai suar ke dlm tu bro?
    wahahahahahahahaa~!!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...