~NeW ReCRuiTmeNT~

Posted: Monday, May 3, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , ,
10

This is prototype logo for Lycans X Fury. Will remod a lil bit..

Oklah..
Ari ni utk pertama kalinya aku join GENG BLOGGER..
sebenarnyer da lama aku nak join tp aku tatau camner nak join..
ahahahaha~!! 
bodo giler aku ni..
sekian lama aku dok jenguk GB baru hari ni aku secara formalnya join..
sbb baru hari ni aku tau mcm mana nak join..
dlm ngah sebok2 godek sana godek sini..
*sbb ari ni kat opis aku dok relax jer..coz takde keja..ahaks~*
haku pn lupa aku tekan aper..
tau2 jer dah kena register..
aku lak yg dok bantai gelak sorg2 kat dlm bilik neh..

dan seterusnya..
after register with GB..
tak perlu tunggu masa yg lama..
aku dpt ramai kawan blogger kat sana..
Walaupun hakikatnyer aku tak mengenali dorg..
tapi bak kata org tua..
Tak Kenal Maka Tak Cinta kan?
jadi dengan tangan terbuka aku menerima talian silaturrahim yg diberikan oleh rakan2 blogger dlm GB..
*cik sue laju ajer nampak aku kat GB..ahahahaha*
Salam Ukhuwah Buat Kalian..

Oh ya..sbnrnyer alang2 aku da join GB ni..
*aku asik taip FB jer..hampeh btol*.
aku nak la postkan entry mengenai 40 hari mencari cinta..
eh2..bukan2..ehehehe~
Yg sebenarnyer aku sedang mencari bakat baru dalam sukan paintball utk diserapkan dalam pasukan aku..
Mana la tau ada bakat2 yg aku carik dlm GB ni kan..
kriteria yg dikehendaki adalah :-
  1. Bersemangat..
  2. Have passion in paintball - oke..aku ngah blur..so tetiba ilang ingatan nak translatekan dlm bahasa melayu..Lagipun english aku lg bagus dari BM..adehh~
  3. Suka aktiviti lasak *sbb paintball ni sukan xtreme*
  4. Berani
  5. Sanggup menerima teguran dan perbaiki diri utk maju dlm sukan paintball.
  6. Boleh bekerjasama sebagai 1 pasukan dan bukan bertindak seperti hero konon2nya *dpt kat aku org mcm ni aku sepak lelaju*
  7. Bukan jenis org yg suka mencipta alasan..
  8. Boleh akui kesalahan sendiri..
  9. Sanggup terima latihan keras..
  10. Boleh dtg training pada bila2 masa yg dikehendaki..*opkos la aku tak buat time keja atau hari biasa..giler ker haper? aku pn keja gak*
  11. Sanggup keluarkan modal berupa wang ringgit dlm nilai yg tinggi *bukan utk team..utk diri sendirik la sbb nak beli pallet tu pn kena bayar gak..Kos travel ke tempat lain kalo liga utama diadakan di negeri lain..lg nak kena beli jersey ngan equipment sendirik..takkan nak mtk teammate belikan kot..byk hensem muka ko??*
  12. Lelaki, Perempuan, Jantan, Betina sumer boleh apply..
  13. Stamina yg tinggi adalah satu bonus..
  14. Keutamaan area KL dan Selangor especially yg berdekatan dgn PJ..*kalo negeri lain pn boleh..tp korang sanggup ker dtg dari jauh semata2 utk training?*
Setakat ni tu jer kot..
if ada nak tambah nnt aku tambah ler..
so kalo korang rasa korang memiliki ciri2 diatas..
sila tinggalkan comment korang disertai dengan alamat E-Mail..
aku sendiri akan kontek korang thru email..
Proses pemilihan ujibakat akan diadakan pada tarikh yg akan ditentukan nnt..

dan sebelom aku lupa..
sesiapa yg terpilih akan diserapkan ke dlm pasukan LYCANS X FURY©..
dan kami akan berikan mereka yg terpilih MOU atau kontrak mengandungi syarat2 dan peraturan yg perlu anda patuhi dlm team..
jika didapati melanggar peraturan ataupun tidak dtg training tanpa alasan yg BTOL2 KUKUH..
ko tau la ape nasib ko..muahahahahahahhaa~!!!

Oklah..
aku nak balik tgk adamaya..
chaloss..
Assalamualaikum~

Regards, 
SilenceShooter.
Lycans X Fury's Coach.
*Every ground is a Hunting Ground*

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

10 comments:

  1. Anonymous says:

    awat terengganu tadak T___T

  1. terengganu ada la..
    tp sy tak pasti kat mana tempatnyer..
    huhuhuhu~

  1. MICHELLE says:

    Nak comment sikit boleh?
    Tambahkan syarat lagi:
    kena hensem, badan lasak, fit, bagi 6 pack (NOT 6 in 1 pack ya!!),SINGLE & AVAILABLE, tak jambu,
    boleh ambik hati si admin yg baik hati & kak Azie, tolong si admin yg baik hati, pandai massage, super good driver with a sporty nice car :P

  1. warghahahahahahahahahah~!!
    tu u nak carik player ker nak carik tukang lap peluh michelle?
    ahahahahahahahahahaha~!!

  1. setuju dengan michelle...
    confirm nanti padang tu penuh dengan aweks...
    sebab nak dtg tgk abang2 encem...
    =D

  1. ahahahaha~!!!
    tak payah~!!
    nnt my team bukan nak training..
    tp dok sebok usya awek..
    ahahahahahahahaha~!!!

  1. including you kan, asrul cute!!!
    =D

  1. ahahaha..
    not me..
    my passion in paintball are far more greatest than usya awek...
    ahahahahahahaha~!!

  1. Unknown says:

    tak kisah la.....
    I nak!
    hehehe kak Azie pun akan setuju ngan saya LOL

  1. why u gurls want to look at hot chicks?
    hurmm..

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...