~HuJunG MiNgGu Yg MeNyaKiTkaN~

Posted: Wednesday, May 12, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , ,
11


Ekceli gua nak postkan entry ni lama dah..
but then bz manjang..tu yg tak sempat..
*sbb tu 2 entry sblom ni gua buat pagi2 buta..ahahahaha~*
Mcm entry gua yg lepas2 pasal ujong minggu..
biasa ler..ape lg kalo bukan paintball..
tp minggu ni ada lah minggu yg memeritkan dan menyakitkan utk gua..

Pinggang gua sakit beb~!!!
tulang blakang gua rasa cam nak patah..
sumer gara2 gua salah step masa dive masuk bunker..
sebenarnye time tu gua ngah coaching 2 team..
team gua Lycans X Fury dan Team Crow Zero..
ada la skali tu gua ngah demo camner nak dive kat newbie2 ni..
1st dan 2nd dive tu cantik btol dah..
3rd dive..alamak..skali salah step..
but then gua leh tahan lg..
masa sparring ngan dak2 tu..gua try skali lg dive..
kali ni btol2 tak tahan..
mebbe sbb masa tu tengah panas terik..
kepala gua rasa cam migrain jap bila bahang makin menjadik2..
ngan kepala mcm tu..
step gua makin kelam kabut..
akibatnyer..gua merana sakit pinggang..
balik tu mmg jalan pn da mcm org tua reput tulang.
ahaks~

but thanx to Michelle..
*Manager cum Admin utk team Lycans X Fury*
dier belikan gua yoko2..
tp yg peliknya..da 3 kali sapu but still gua tak rasa sejuk ker haper ker..
rasa cam sapu air biasa kat badan gua neh..
huhuhuhu~
ape pun..a million thanx to da manager :p

Hari ahad tu seharian gua lepak kat rumah..
sakit pinggang nyer pasal..
mlm tu nak tak nak terpaksa kuar sbb abg sam soh gua dtg rumah dier..
coz ada meeting pasal International Super Seven Championship (ISSC)..
22hb - 23hb May ni..
*so pada sesaper yg nak dtg tgk tournament paintball peringkat antarabangsa..sila la hadir di dataran PJ yer :p*
oh yer..lupa nak bgtau yg gua akan main sebagai pemain jemputan utk team Rainforest Tigers..
yg buat gua berbulu bukan per..
abg sam kata maen utk novice division..
gua igtkan novice tu pakai mechanical marker..
selamat sket duit gua..
skali baru gua tau yg pakai mechanical marker tu cuma kategori young guns..
novice division kena pakai E-marker daa..
means yg bermain dlm novice division tu adalah player dari division 2 dan 3..
hebat2 ni..tp ape ada hal?
maen jer la..
ahahahahahaha~

b4 balik tu abg sam bg gua sepasang but bola baru..
*gua pakai but bola bukan utk maen bola tp utk maen paintball..sekian~*
sbb katanya tak muat..
dier kata beso giler..
gua pakai ngam2 kaki gua jer..
so lu org leh bayangkan ler betapa comel nyer kaki abg sam..
wahahahahahahahaha~!!

ada satu lg berita gembira..
Team Crow Zero nak merge ngan Lycans X Fury sebagai 1 pasukan..
dan akan gunakan nama Lycans X Fury beserta rules dan undang2 dlm team ni..
Alhamdulillah..akhirnya usaha utk menambahkan ahli dlm team ni berhasil..
semoga team ni akan pergi lebih jauh lg dlm arena paintball :p

ape pun..
kita enjoy dulu ngan pic2 masa training sabtu lepas :p
*sori la tak byk gambo*
That's all for now..
Chalos..Assalamualaikum~

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

11 comments:

  1. wiwit ade abg xpakai baju laa.. :P hahahaa~

  1. amboihh..gatai nyer..
    elo2..org tu da kawen tau..
    ahahahaha~!!

  1. MICHELLE says:

    eh eh eh..
    no manager here yet ok
    jgn salah tulis ni
    lagi pun mana credit gambar2 cun2 ni??? LOL kalau tak silap I, naked Ben tu Captain Zack ambik punya kan?

  1. kapitan punya iphone but then bad yg amek..
    guess the credit goes to kapitan lah :p

  1. MICHELLE says:

    tu gambar satu jer......... yg lain?? :P

  1. ahahahaha~!!
    yela2..
    nnt i letak cred ok..
    i lupa la ari tu :p

  1. Nurul Ayu says:

    bestnya men paintball..tak penah men kot..teringin gila..

  1. MICHELLE says:

    :P hehehehehehehehehehehe

  1. ayue - jom la try men paintball..best owh :p
    michelle - u gelak kenapa? ahaks~

  1. x fhm satu mende pun ttg paintball..tp cam best jer..kalo ade time dolu2 sure akak dh join nih..

  1. kak..
    paintball kat M'sia ni da ader since zaman 90-an lg kak..
    cuma time tu org tatau jer pasal sukan ni :p

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...