InTeRVieW? TeMuBuaL? WaWaNCaRa? TeMuRaMaH? part 1..

Posted: Wednesday, May 12, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , ,
14


Ape perasaan lu org kalo satu pagi bila lu org ngah cek inbox email..
tetiba lu org terkejut bila terbaca pasal satu email ni..
yg beritau lu org dipilih utk sesi interview oleh satu website dari oversea..
mengenai ape yg lu org buat selama ni..
agak2 pe reaksi lu org?

tu la yg terjadi kat gua pagi tadik..
*err..semalam la..pasal skang ni da kol 4.34 pagi*
ni bukan email biasa2..
tp email dari Facebook gua..
for sure lu org pn tatau isu ape yg dorg ni nak interview kat gua kan?
*pada yg tau tu diam2 jer la*
gua igtkan dier main2..
rupa2 nya btol2 dan serious..
ternganga jap gua smlm..
seb baik la dier tak interview gua time tu gak..
*online la katakan..idak ler nak interview depan2 ni..*

Soalan Interview gua da dpt..
malam ni ker esok ker gua jawab then gua submit la..
bukan dier nak cepat2 pn..
ape pun..
tunggu entry part 2 nnt..
baru gua reveal kan detail pasal interview ni..
termasuk la interview tentang aper dan link website tu skali..
so tungguuuuuuuuuuuu~ :p

Ideologi Sempit - rasa cam bulan jatuh ke riba lak..harap2 ni batu loncatan utk gua capai cita2 gua utk melangkah lebih jauh lg..InsyaAllah~

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

14 comments:

  1. amin~
    semoga sukses..
    sy support dr belakang je..
    kiri kanan and depan awk support sendri :p

  1. Unknown says:

    wah interview online ek...

    gudluck k

  1. nih mesti pasal paintball??

  1. cik putput & Pensel Kontot - Maceh2 :p

    sue - alaa..jgn la bg kantoi..isk2..

  1. Unknown says:

    cheh... x abis lg psl interview tu...
    hmmmm... sukati ko laa jakk.. asal ko bahagia...

  1. oihhh..
    interview ape yg ko ckp kan ni?
    aku rasa aku takde citer paper pasal interview kat ko..
    adehhh~

  1. MICHELLE says:

    it is a good start ;)

  1. eh?
    ni gambar saper ni?
    ahahahahaha~!!

  1. eleh..
    angel konon..
    wahahahahahaha~!!

  1. MICHELLE says:

    :P angel laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    *wink*

  1. nooooo~!!
    u are not..
    u are silly lil baby lycans..
    who have to take care another big bad wolf..
    wahahahahaha~!!

  1. MICHELLE says:

    which big bad wolf??? so many of them! baby lycanz also scare @_@

  1. wahahahahahahahahahahahahaha~!!!!

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...