~InTerNaTioNaL SuPeR SeVeN ChaMPioNShiP (ISSC)~

Posted: Tuesday, May 25, 2010 by Silence Shooter in Labels: , , , , ,
8

*Carik gua yg mana satu :p*

1st of all..
maaf la sbb tak update dan takde entry baru kat blog gua ni..
time malas gua da sampai..
otak pn serabut dok pk prob2 yg ada..
termasuk hal keja, dan hal peribadi..
truly said..gua mmg sgt2 fuck up dgn personal prob gua..
sgt2 serabut..full with anger..
~!@#$%^&*()_+
haa..kan gua da speaking..
ni yg malas nak marah2 ni..
*sigh*


btw last weekend..
adalah hari yg penuh debaran bg gua..
ape tak nyer..for the 1st time gua main dlm tournament paintball peringkat antarabangsa..
team2 luar yg dtg ada dari Brunei, Australia, Thailand dan jugak dari negara lain..
*sumpah gua tak igt dorg dari mana*
gua plak jadik guest player utk Rainforest 7 Tigers..
mmg agaknyer doa gua dimakbulkan tuhan..
hari sabtu tu mmg tak panas langsung..
*berdasarkan pengalaman gua main tengah panas kat CPCL, gua rasa cam serik giler*
tp agaknyer terlebih mtk..tengahari tu dah ujan..
so padang da jadik cam bendang sawah..
punya la seksa nak maen..
kotor tu jgn ckp ler..kalah kerbau nun..
dengan marker asik prob jer..1st marker jammed..
then loader lak wat hal..pastu tank lak bg gua sakit kepala..
*walaupun gua da tuka nipple 2 kali..but still cam gampang~!!!*
mmg sepanjang ari tu gua bad mood jer..
sakit ati yg amat sgt..mmg gua nak cuaca redup..
so gua leh maen ngan hati senang..skali ujan daa..
susah tol nak maen dlm ujan rupernyer..

*gua sengaja blur kan gamba ni sbb gua tak suka..gamba cam lahanat..ada gamba yg lg lawa tp dorg tak nak..jimbet btol..padan muka gua kena blurkan gamba..wakakaka~*

Walaupun tak dpt proceed to quarterfinal..
tp gua nak ucapkan timer kasih byk2 kat Rainforest 7 Tigers sbb invite gua maen..
dan offer gua tempat dlm team tu sebagai permanent player..
tp maaf gua tak dpt nak penuhi permintaan kedua bro2 sumer..
sbb gua lycans dan gua takkan tinggalkan lycans..
oh yer..congrats pada zack & carlos coz dpt kutip exp dengan team CCP..
gua harap pasni lu org takde wat mistake yg sama lg..
gua tunggu dan gua nak tgk ape perkembangan lu org 30hb ni..

aper pun ni ada sedikit gamba yg diambil masa tourney tersebut..
credit to kawan2 yg amek gamba..
p/s Michelle..i da letak creds ok..to zack..sori beb..gua tatau nama awek lu..so gua letak kawan2 jer la yer..wakakakakkaa~!!
p/s/s CONGRATS TO ALL WINNERS~!!!

*ash da mcm syndrom down..wakakaka*

*Preparing for battle*

*Huddle*

*Rainforest 7 Tigers*

*Rainforest 7 Tigers & Crazy Chaos*

Kalo Korang Rasa Suka Ngan Entry Ni, Sila Click Button Facebook Like Kat Bawah Yer. :

8 comments:

  1. bangge gile ngan along! ^__^ sori tau xdpt dtang.. hehe.. along kalo snap pice senyum2 mesti nmpak lain :P lalaaa~

  1. mana2?
    mana pic senyum?
    manader pic senyum..
    wakakakakaka~!!

  1. asalnyer mmg enjoy..
    tp terlebih enjoy sampai tahap sakit ati..
    ahahaha~!!

  1. MICHELLE says:

    Sorry missed the game :(
    but glad every1 learn!

  1. u missed the game..
    and our picture pn tak byk..
    huwarghhhhhhhhhhhhhhh~!!!!

  1. sheila says:

    bestnya. kalau main benda tu mesti hilang tensionkan..huhu

  1. yezza..
    mmg ilang segala mak nenek tension..
    dpt tembak org puas2..
    agagagaga~

Ideologi Korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...